Kaip veikia remarketingas?

Kaip veikia remarketingas? remarketingas

Jei turite interneto svetainę, turbūt nuolat analizuojate savo lankytojų srautus, žinote, iš kur žmonės ateina dažniausiai ir kiek laiko praleidžia Jūsų svetainėje. Deja, tokia tiesa, kad kiekvienoje svetainėje egzistuoja procentas lankytojų, kurie palieka svetainę ir neįsigyja Jūsų produkto arba neužsisako savo paslaugų. Yra būdas juos pritraukti atgal – tai remarketingas.

Remarketingas yra pakartotinė rinkodara, kuri leidžia padėti susigrąžinti iš Jūsų svetainės išėjusius lankytojus.

Kam to reikia?

Greičiausiai žmonės, kurie aplankė Jūsų svetainę, domisi Jūsų paslaugomis arba prekėmis, todėl ieškodami internete kažko naudinga, susijusio su šia sritimi, atrado Jūsų puslapį. Tačiau ieškodami toliau, Jūsų puslapyje jie neužsibuvo ir tam yra tam tikros priežastis. Taigi, analizuodami tokių svečių elgesį, galite pagerinti savo svetainę. Nepulkite teisintis, kad žmonės išeina, tačiau gaukite iš to naudos, pagalvokite, dėl kokių priežasčių jie galėjo išeiti.

Ar informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai?

Ar Jūsų siūlomos kainos logiškos?

Ar yra pakankamai informacijos ar tik paveikslėliai?

Ar lengva orientuotis Jūsų svetainėje?

Ar joje lankytojas jaučiasi laukiamas?

Ar lengva rasti Jūsų kontaktus ir susisiekti?

Tai gali būti klausimai, kurie padės sukurti tinkamą remarketingo strategiją. Įvykdžius ją Jums gali pavykti susigrąžinti lankytojus ir pakelti savo prestižą.

Kas turi atlikti remarketingą?

Remarketingu užsiima  profesionalūs specialistai, kurie su tuo dirba kiekvieną dieną, ypač gerai išano vartotojų psichologiją, interneto subtilybes ir kitus tam reikalingus dalykus. Kadangi remarketingo realizavimas apima tiek Jūsų svetainę, tiek kitas interneto erdves, labai svarbu, kad čia dirbtų savo darbą puikiai išmanantys darbuotojai.

Iš ko susideda remarketingas?

Jei remarketingą Jums atliks profesionalus darbuotojas, greičiausiai viskas susidės iš kelių pagrindinių dalių:

  • Remarketingo strategijos sukūrimas
  • Klientų analizė
  • Konkurentų analizė
  • Specialių kodų suvedimas
  • Strategijos įgyvendinimas kitose srityse
  • Rezultatų stebėjimas
  • Nuolatinė priežiūra.

Kokybiškai atlikti darbai turėtų būti receptas, kaip susigrąžinti Jus palikusius lankytojus.

themekiller.com